Kære beboer i grundejerforeningen ”Skovlunde Villaby”
Vi vil gerne invitere du og din familie til foreningens årlige grillfest, hvor vi kan hygge os og lære hinanden lidt bedre at kende
🗓 Tid og sted:
Lørdag den 6. juni 2026 fra kl. 15-20 på Carolinestien (stien fra Marievej ned til Agnetevej)
🔹 Planen er:
Vi starter med at mødes og sige hej til hinanden. Herefter bliver der slappet af og sludret, mens de interesserede smutter ned på fodboldbanen og afgør det årlige Kvartermesterskab i rundbold fra 15.30-16.30. Bagefter vil der blive tændt op i fællesgrills’ene.
🧺 Alle skal medbringe:
Lidt tilbehør med til deling (salat, frugt, evt.)
Kød til grill – egen forbrug
Bestik og tallerken til egen husstand
Drikkevarer til egen forbrug
Vi håber på stor opbakning og godt vejr.
De bedste hilsner
Grundejerforeningen ”Skovlunde Villaby”
📞 Tilmelding:
For at få en idé om tilslutningen, må I gerne give besked til Marie via kontaktformularen, hvis I kommer.
Hold også gerne øje med hjemmesiden op til dagen – i tilfælde af varslet skybrud eller anden god grund til at udskyde.
